هكذا ردت شيرين عبد الوهاب على التسجيل المسرب لوالد زوجها !

هكذا ردت شيرين عبد الوهاب على التسجيل المسرب لوالد زوجها !
هكذا ردت شيرين عبد الوهاب على التسجيل المسرب لوالد زوجها !

آخر تحديث الإثنين 28 يونيو 2021

شرين عبد الوهاب

قامت المغنية المصرية شيرين عبد الوهاب بالرد على التسجيل المنسوب لحسين حبيب. والد زوجها حسام حبيب، والذي تم تداوله عبر مواقع السوشل ميديا بشكل واسع

حيث قالت في فيديو نشرته عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل “تويتر”:. “عايزة أطمن كل الناس اللي بتحبني، أنا بخير، ومفيش أي نوع من الخطر عليا ولا على حياتي.. حسام جوزي إنسان من أنضف رجالة الدنيا، وإنسان محترم ومتربي وبيحبني أكتر من نفسه. وميستاهلش كم القسوة ده منكم”.

وأضافت: “حسام حبيب ربنا حطه في طريقي في وقت أنا كنت فيه متكسرة ومتدمرة. هو بنالي شخصيتي وخلاني بقيت بعرف أتكلم ورجعلي لنفسي تاني الثقة.. حسام ربنا هو اللي بعتهولي. وربنا مش هيعملي حاجة وحشة، وحسام بيحبني أكتر من نفسه أنا وبناتي”.

وتابعت: “حسام حبيب من ساعة ما اتجوزني مستفدش بأي حاجة، ومعملش لنفسه أي حاجة.. حسام عايش معايا بس عشان يخاف عليّا وعلى عيالي من كل شيء”.

واردفت: “مفيش أي حاجة من اللي اتقال ده خالص، حسام إنسان نقي ونضيف وربنا هو اللي بعتهولي.. في حاجات كتير أوي بس مش المفروض أرد عليها، ولكن حماتي اللي ربت راجل أخلاقه كده لازم تكون ست عظيمة. حسام راجل عظيم وأمه ست عظيمة، وبتمنى منكم تدعولنا بالذرية الصالحة”.

واستكملت “مفيش أي توكيلات باسم حسام حبيب، والفيز بتاعتي مش معاه، وكل الكلام ده مش مظبوط. لأن أنا كلي كده بتاعته، فـ فيز إيه وتوكيلات إيه.. أنا جوزي راجل متأصل وابن ناس ومن عيلة محترمة أوي أوي، ومقبلش أن حد يتكلم عنه كده لا هو ولا أمه”.

وواصلت”حسام حبيب راجل مفيش منه خلاص، والناس اللي زيّه مبقوش موجودين.. وبالعقل كده، إحنا بقالنا 4 سنين متجوزين، لو كان فعلا راجل عايز يستفيد مني كان عمل حتى غنوة سينجل لنفسه. الناس لازم يبقى عندها عقل وتشوف، حسام حبيب راجل صايني وصاين عيالي، وكل الناس بتتخانق وتختلف، لكن هو بيحبني أكتر من نفسه.. أنا ربنا مديني قلب، وحاسة أنه بيحبني، وحاسة معاه بالأمان”.

واختتمت رسالتها قائلة: “حسام حبيب مضرنيش، حسام بالعكس فادني، وكفاية أنه طلع من حياتي كل الناس اللي كانت بتستغلني بجد.. حسام طلع كل الثعابين اللي كانت في حياتي وبتستغلني والحاجات الفاسدة”

والد حسام حبيب يعلق على اتهامه لابنه بسرقة شيرين والتفكير بالزواج عليها مشاجرة بين حسام حبيب وشرين عبد الوهاب.. والاخيرة تصر على الطلاق

مشاركة الخبر: هكذا ردت شيرين عبد الوهاب على التسجيل المسرب لوالد زوجها ! على وسائل التواصل