منى زكى: ” قطعت كل صور فرحي “

منى زكى: ” قطعت كل صور فرحي “
منى زكى: ” قطعت كل صور فرحي “
تم نشره منذُ 39 دقائق،بتاريخ: 25-08-2021 م الساعة 11:20:43 الرابط الدائم: https://newsformy.com/news-769981.html في :     بواسطة المصدر :

آخر تحديث الأربعاء 25 أغسطس 2021

منى زكي

روت النجمة منى زكى بعض التصريحات عن حفل زفافها على النجم أحمد حلمي أثناء حلولها ضيفة على برنامج ” صاحبة السعادة ” جزء 2 للاعلامية إسعاد يونس.

فقالت أثناء التحضير لحفل زفافها كانت تصور فيلم مافيا وهذا ما جعلها تنشغل عن التحضيرات وظهر عليها الإرهاق والتعب الشديد ونعتت نفسها ب ” أبشع عروسة ”.

وتابعت عن كواليس حفل الزفاف : ” كنت حاسة ومتبهدلة تعبانة .. يوم الفرح بقعت الفستان قبل ما انزل للناس .. شعري مكنش عاجبني ومعرفناش نظبطه وحد دخل لعب في الميكب بتاعي قبل ما انزل فنازلة مش طايقة نفسي ” .

ولفتت إلى أنها كانت تواصل تصوير الفيلم أثناء قضائها لشهر العسل وبالرغم من كل الظروف التي مرت بها الا انها تعتبر نفسها لم تقيم عرسا لها .. واضافت أنها تخلصت من كافة صور حفل زفافها بسبب شكلها بها .

وأردفت من ذكى : ” مش حابة شكلي في فرحي خالص .. بقعد اقول لأحمد لما نتم 20 سنة لازم نعمل مش فرح بس اللي هو تجديد .. وأنا خلاص هكمل 20 سنة جواز ده إنجاز ” .

جالسا على ركبته .. محمد محمود عبد العزيز يفاجئ خطيبته بخاتم الزواج الكويت.. مشاجرة دامية في مستشفى داخل العناية المركزة.. وما حدث للمرضى صادم ! تفاصيل جريمه بشعة في مصر بسبب “أفلام إباحية”! شاهدوا جمال “سلمي” إبنة بدرية طلبة في ظهور نادر لها – نُسخة طبق الأصل منها! شاهد.. ظهور مثير لهيفاء وهبي في حوض السباحة

مشاركة الخبر: منى زكى: ” قطعت كل صور فرحي “ على وسائل التواصل