فيفي عبده تثير الجدل بمعاناة الراقصات في الشتاء والجمهور: هتدفي في الآخرة!

فيفي عبده تثير الجدل بمعاناة الراقصات في الشتاء والجمهور: هتدفي في الآخرة!
فيفي عبده تثير الجدل بمعاناة الراقصات في الشتاء والجمهور: هتدفي في الآخرة!

آخر تحديث الخميس 02 سبتمبر 2021

فيفي عبده

تداول رواد مواقع السوشل ميديا مقطع فيديو للراقصة المصرية فيفي عبده من لقاء نادر لها مع المذيعة هالة سرحان تحدثت فيه عن معاناة الراقصات خصوصا في فصل الشتاء.

حيث قالت هالة سرحان إن الراقصات يحصلن على الكثير من النقود بسهولة، وهو ما أغضب فيفي عبده التي استوقفتها قائلة: “الفلوس مبتجيش بسهولة لا إحنا شقيانين أوي بالقرش، ربنا يبتلي أي واحد يلوم علينا، وما يوري حد الشقا اللي أحنا شوفناه، احنا استحملنا الالماظ يقع في رجلينا لما بيقع من بدلة الرقص، والازار اللى كان بيخش رجلنا واحنا بنرقص”

المهره البحرينية تصدم متابعيها بفساتين جريئة وحركات دلع وإغراء “لأجل النقود”! (شاهد) هيفاء وهبي ترقص على أنغام أغنية “أماكن السهر” لعمرو دياب

وتحدثت فيفي عبده معاناة الراقصات في فصل الشتاء قائلة: “في عز البرد كنا بنرقص واحنا لابسين بدلة الرقص. والناس قدامنا مش عارفين يسقفوا من البرد والست تبقى لابسة فرو، واحنا مستحملين”

كما وتحدثت الراحلة تحية كاريوكا في نفس الحلقة عن النقود أيضاً، وأكدت أنها لم تفكر أبدا في الادخار.

وأشارت إلى أنها كانت تنفق النقود بسرعة، مضيفة: “استفدت من المصاريف دي على اللي حواليا والغلابا، اني الاقي كتير بمجرد وقوعي يدعولي”

شكل اسم فيفي عبده تريند بعد تداول اللقاء، وسط سخرية من المتابعين . وكانت التعليقات على النحو التالي :”دي عالم في البلالا بتفكرني بحمو بيكا وعمرو كمال وهما مقتنعين أنهم ناجحين وشقيانين وتعبوا في الفلوس”

وشبهها آخر باللص، قائلاً: “والحرامي وهو بيسرق ربنا يكون فيه عونه ممكن يتمسك وهو بيسرق ويتعرض للضرب والشتيمه. وممكن الحاجه اللى سرقها تعوره مفيش حاجه بتيجى بالساهل”

وذكرها متابع آخر بالآخرة:”استي متزعليش انتي رقصتي في الدنيا في عز البرد إن شاء الله في الاخرة هتدفي في النار احلى تدفية”

وسخرت أخرى في تعليقها قائلة:” هو اللي الالماظ دخل في رجلها. وهي بترقص زي اللي بترقص بالبيجامه عند صاحبتها لا طبعا”.

جورجينا رودريغيز بإطلالات جريئة في مهرجان فينيسيا الدولي! سيرين عبد النور بإطلالة رومانسية مع زوجها من حمام السباحة كما مي العيدان تتعرض للتحرش من ” وافد ” يحمل هذه الجنسية وتطالب بهذا الأمر كما أول صورة واضحة لزوجة الوليد المقداد والجمهور يشبهها بممثلة مشهورة

مشاركة الخبر: فيفي عبده تثير الجدل بمعاناة الراقصات في الشتاء والجمهور: هتدفي في الآخرة! على وسائل التواصل من نيوز فور مي